Am vrut sa pun barca pe apa…


Dupa mai bine de doua saptamani de cand am cumparat-o n-am reusit sa merg cu ea de cat 25 de minute si asta doar in Austria.

Azi, duminica, am zis ca trebuie s-o testez pe ape romanesti. Am decis sa mergem la Cincis.  Am ajuns in miezul zilei …

Nu prea mai aveai unde sa te apropii de apa, sa ai si umbra – vezi Ghiocel-  si sa nu trebuiasca sa car prea mult greutatea barcii…

Ghiocel a sugerat Muresul si in mai putin de o ora ne dadeam jos de pe  E68, pe malul drept al Streiului,  in ideea de a ajunge la confluenta  Muresului cu Streiul. Pe un drum, pe care l-am mai facut cu multi ani in urma , probabil Ghiocel o sa vi-l descrie, Sofronel a fost cam solicitat. N-am reusit sa trec  pe sub podul  autostrazii ce traverseaza Streiul. Drumul agricol era impracticabil …

Ne-am intors si-am abordat traseul pe malul celalalt, cel stang.  De data asta, dupa foarte multe cautari-apropape ca ma plictisisem,  am gasit un loc acceptabil cu putina umbra in buza Muresului.

Prima data am facut curatenie, mi-am suflecat manicile , mi-am pus manusile si in 5 minute locul era luna ! Nu puteam campa intr-o zona plina de mizerie …

Am mancat si pentru ca era destul de tarziu cand am terminat masa, aproape de ora 16, n-am mai lansat barca la apa. Lansarea barcii la apa ar fi durat cca. o ora umfatul si alta ora dezumflatul – plierea si asezarea barci-n porbagaj, asa ca am renuntat. Unde mai pui ca malul Muresului, in acea zona, nu era foarte  propice lansarii la apa si eu eram practic singur . Asa ca am lasat-o pentru alta data …

Am convenit ca prima iesire cu barca va fi cu un amic- chiar doi  si probabil v-om iesi pentru mai multe zile , maby  un weekend.

Astept sa vad daca sunt amatori …

Posted on 30/06/2014, in Mures, pe Mures, weekend pe Mures. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Aveti un kit de umflare a barcii la priza de bricheta a masinii, 12 V?

    • Stiu asta dar sa nu crezi ca doar umflatul si dezumflatul ia timp. Am ajuns la concluzia ca pompa barcii este foarte buna. Totusi operatiunile iau timp!
      .

Lasă un răspuns

