In sfarsit am reusit sa vad Cincisul … si de pe apa !


Daca saptamana trecuta doar am vrut sa pun barca pe apa ieri chiar am facut-o.

Ajutat de un prieten, mai nou din Hunedoara, vezi Fabricat in Hunedoara  si  Vizita in HD 2014, Calin Bobora , am fost condus la o locatie minunata, poate va mai amintiti de Vila Flamingo.

De data asta d-l Marian, proprietarul ne-a intampinat la minunata s-a locatie de pe malul CincisSee … Multumita lui am avut acces la apa si nu numai …

Vorbim despre locatie cu alta ocazia asta doar daca va intereseaza, daca vreti si voi o mica vacanta pe  „Marea Hunedorenilor „!

Fiind de data asta doi barbati am transportat si instalat repede barcuta si-am lansat-o la apa. Pe o caldura mare „ne-am dat in barci” vreo doua ore … Am vaslit, cu randul,  destui kilometri fara sa simtim oboseala. Barca se umfla si sub podina (podea) si astfel devine aerodinamica micsorand frecarea. Acum pot spune ca sunt foarte multumit de achizitie.

Cu siguranta un motor ne-ar fi usurat plimbarea dar unde mai pui necesarul de miscare -de facut- zilnic. Atat mie dar si lui Calin nu ne-ar strica sa mai dam jos cateva kg si tocmai pe acest considerent dupa plimbare am facut cateva sarituri si ne-am balacit in piscina impecabil de curata.

Dupa o vreme am repetat plimbarea cu barca de data asta in aval, dupa ce initial am mers  kilometrii buni in amonte.

Si asa se face ca multumita lui Calin am reusit sa vad si eu Cincisiul de pe apa…. Credeti-ma arata chiar foarte bine.

Pe  malul celalalt cat de curand nu mai  ai posibilitatea de a-ti plasa o barca  pentru ca pescarii din zona se intrec in a-si monta tot felul de pontoane.

Daca vreti sa vedeti  si voi Cincisiul de pe apa va las cu cateva poze:

Va recomand cu incredere un concediu pe  „Marea Hunedorenilor” , poate nici un weekend n-ar strica ! Voi stiti cum stati cu banii si cum vreti sa-i cheltuiti! Conditiile sunt excelente iar tarifele, din cate am auzit, acceptabile.

Posted on 06/07/2014, in Cincis, CincisSee, Hunedoara, Marea Hunedorenilor. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

