Am fost la Bucuresti !


Ne-am intalnit cu tanarul aproape de Marriott …

Ne-am rezolvat problemele la notariat, mai precis am improprietarit  „taranul” cu o bucata de teren de  500mp iar apoi am fost sa privim campul…

Pe el inca mai paste vaca – momentan dar cat de curand trebuie sa arate cam asa !

Pentru ca eram musafiri, improprietaritii , Cristi si George ca si el s-a improprietarit ( diferenta este ca el s-a improprietarit singur) au dat  o bere  si  mai multe feluri de bunatati, din …porc.  Actiunea s-a desfasurat pe proprietatea vecinilor Catalin si  Alina care au pus la dispozitia chefliilor cam totul …

Am petrecut o seara minunata cu tinerii, tineri frumosi si minunati, un important motiv care m-a  convins de   „eficienta investitiei” ! Inainte de miezul noptii, coloana de masini parcate in fata casei lui Catalin s-au raspandit pe la casele lor.

Am mai constatat o data , desi nu mai era nevoie, ca pana-n Piata Unirii sunt doar 12 km.

Cum calatorului ii sade bine cu drumul, marti pe la 9 tinerii au plecat la munca iar noi sa vizitam IKEA. De aici mi-am cumparat o frunza, curiosii o s-a vada cat de curand …  Copilul (cum ma categorisea Ghiocel) n-a putut pleca,din magazin, cu mana goala …

Un ultim popas la prietenii din Domnesti, unde fetele si-au povestit noutatile iar baiatul dupa o masa copioasa – a doua, pentru ca mai mancaseram si-n IKEA – a  tras un puisor de somn in camera Oanei !

Nu ne-am grabit cu plecare pentru ca nu doream sa asteptam deschiderea Defileului care  se facea la 19,30.

Pentru amatorii de consumuri, cateva date. Petrosani-Bucuresti  335km – 4,0l/100- viteza medie 65km/h. In Bucuresti 40 de km (Piata Alba Iulia-Unirii- Intercontinental-Piata Aviatorilor si retur pana in Domnesti intre orele 9-11) 6,3l/100- viteza medie 31km/h.

Intorsul inclusiv drumul de IKEA  369km – 4,3l/100- viteza medie 57km la ora, pe un Defileu pe care nu-l recomand la nimeni .

Mai jos inca cateva imagini pentru posteritate, asa a fost  :

Eu sunt convins ca, copiii mei sunt in stare sa transforme zona, de ce n-as recunoaste – nu foarte atragatoare, in ceva frumos, in ceva asemanator …

Daca iti doresti poti !  Trebuie doar sa vrei … Trebuie sa te gandesti ca viitorul copilului tau depinde de tine si de munca ta !

Cat vom trai va vom ajuta.  Cand n-om mai fi  …va ajutati singuri !

Posted on 09/07/2014, in Bucuresti, casa, teren. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Frumos scris, mai serbulino!

  2. felicitari pentru ca va ajutati copillul si mai ales pentru ca aveti pe cine !

    • Vali – orice parinte ar face la fel!
      Pentru ca unul mai bun nu avem, el este singurul pentru care, amandoi, ne-am da si sufletul ! Pacat ca asta – sufletul- nu poate sa sustina constructia unei case…
      Poate-l ajuta. ce-a invatat de la noi, de acasa, cat am fost inpreuna …
      Sunt sigur ca fiul meu – pardon copiii mei, in doi-trei ani, ne vor face, pentru a nu stiu cata oara, sa fi mandri ca nu suntem singuri pe lume si ca … ei au parinti.
      Dumnezeu sa fie alaturi de noi !

Lasă un răspuns

