Doua zile pe Mures, la Savarsin !


Aici, mai jos de Savarsin ne montam tabara unde vom ramane pana la finele expeditiei.

 

Activitatile zilnice erau diferite  cum s-ar spune „de voie” . Unii dintre noi am pescuit. Cele mai mari capturi ii apartin lui Vasile care a primit si calificativul de  ” Pescar emerit ” – eu i l-am dat …

Faptul ca in toate zilele petrecute pe apa ne-a saturat de peste  m-a convins ca merita titlul. Daca unii considera ca am mancat doar obleti se insala , pozele o sa va lamureasca . Tot eu dar asta de comun acord cu trupa,  am considerat ca merita si titlul de ” Master chef – Mures 2014 ” . Ca sa-mi sustin decizia ii voi dedica cat de curand o postare pe tema ” Ce-am mancat pe Mures ” .

Dar sa revin la poveste, pe langa pescuit s-a jucat table – doar campionii , s-a inotat – mai mult tinerii, ne-am dat cu canoia … si eu ! Unii , tot mai multi, se jucau cu catelul !

Altii , chiar putini … munceau !

Si pentru ca va vorbeam de capturi, dupa o noapte de nesomn, iata cu ce ne intampina dimineata Vasile :

Putini au rezistat tentatiei de a nu se poza cu monstrii …

Seara se termina, intotdeauna, cu povesti vanatoresti, pardon pescaresti … la focul de tabara. Asta doar pentru ca nu terminam niciodata  povestile in cursul zilei …

 Cu siguranta vom repeta la anul expeditia !

 

Posted on 28/07/2014, in cu pluta pe Mures, cu plutele pe Mures, Expeditie pe Mures 2014, Mures. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

