Geoparcul dinozaurilor din Tara Hategului


Intr-o fereasta  de trei ore ieri ne hotaram sa mergem spre Hateg.

Pe drum imi amintesc de faptul ca mai zilele trecute vazusem la TV un dinozaur (in marime naturala) realizat peste ocean care era destinat Geoparcului dinozaurilor din tara Hategului .

Ghiocel a butonat netul de pe telefon dar in afara de o adresa , cu strada si numar, n-am gasit nimic.

Am decis sa intrebam la Muzeul Hategului in apropierea sensului giratoriu. Gasind usa inchisa ne-am continuat drumul spre centru unde Ghiocel a cumparat niste covrigi.  In minunatul parc un nou panou publicitar ne atrage atentie. Ne apropiem in speranta ca ne vom lamuri – n-am avut noroc …

Pentru ca din iesirile noastre anterioare banuiam ca Geoparcul ar trebuii sa fie undeva spre Densus am virat-o in spre acolo.

La CENTRUL PENTRU DEZVOLTAREA DURABILA – TARA HATEGULUI – RETEZAT   din localitatea General Berthelot – despre care v-am mai vorbit in repetate randuri speram sa aflam  raspunsul la intrebarea noastra si asa a si fost.  Am fost indrumati la cca. 100 de metri pe sosea inainte unde ar fi sediul  Geoparcul dinozaurilor din Tara Hategului dar si un muzeu al acestora.

In curte ne astepta „dinozaurul nostru” vesel de primi sai vizitatori dupa ce poposise in tara Hategului de mai putin de o saptamana.  Ne-am pozat impruna , am vizitat  micutul dar interesantul muzeu, ne-am luat un suvenir.

La plecare ghidul nostru ne-a sugerat sa vedem si cel de-al doilea dinozaur mult mai mic, situat undeva in spatele primariei din Hateg. L-am gasit destul de repede, nu intr-un parc cum imi inchipuiam ci inauntru, la caldurica,  intr-un alt centru de vizitare…  Din graba l-am parasit  tot atat de repede cu promisiunea ca o sa-l vizitam cat de curand.

Si pentru ca voi sa nu patiti ca si noi, sa cautati carul in acul cu fan , o sa va las mai jos o harta cu ajutorul careia sa  indentificati mai usor cele doua Centre de vizitare apartinand Geoparcul dinozaurilor din Tara Hategului, doua interesante obiective turistice noi pentru judetul Hunedoara pe care trebuie sa le promovam cat mai bine.

Va sugerez tuturor sa le vizitati cat de curand, n-o sa regretati !

Posted on 01/08/2014, in Centre de vizitare, dinozauri, Geoparcului dinozaurilor din tara Hategului, muzeu, Tara Hategului. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Vă mulţumesc pentru articolul postat pe blogul dumneavoastră.Este foarte utile. Eu mă străduiesc să promovez judeţul Hunedoara . Vă rog să vizitaţi acest BLOG ” Hunedoara Istorică (Hunedoara Digitală) http://corvinlirary.blogspot.ro/

Lasă un răspuns

