Vreme buna si fir intins baieti !


De o saptamana suntem la capitala. Ca niste parinti grijulii ce suntem ne-am grabit  de cum a venit un telefon …

Azi trebuia sa fiu si eu cu colegii pe Mures dar am ratat-o pe asta .  Pana la urma „oamenii mei” au ajuns la destinatie ceva mai greu… si fara mine.

Ieri spre seara in Bucuresti a fost o ploaie torentiala cu o mare vijelie. Asa se face ca am avut posibilitatea sa inot in piscina pe o ploaie cu bulbuci (voi cititi torentiala). Apa era splendida 28-29 de grade, pacat ca n-am avut fotograful cu mine …

 

Regret doar colectivul de baieti veseli, dar spre norocul meu si aici sunt cativa baieti deosebiti, nu mai vorbesc de fete …

Celor de pe Mures de la cunoscutaPensiune Zora le doresc DISTRACTIE MAXIMA asa cum se intampla cand eram impreuna. Noroc ca-l au cu ei pe Ocsike asa vom vedea si noi mai multe poze.

Vreme buna si fir intins baieti !

 

Posted on 09/08/2014, in "Pensiunea" Zora, 2014, Mures. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

