Manastirea Curtea de Arges


In drum spre Bucuresti am facut un mic popas la Manastirea  Curtea de Arges asta intrucat circulatia era deviata pe aici.

Nu mai vizitaseram cam de multisor manastirea construita de  Mesterul Manole sub ctitoria lui Neagoe Basarab si tocmai de aceea am convenit ca ar fi cazul. Cu aceasta ocazie am revazut mormintele  regilor Romaniei Carol I si Elisabeta dar si Ferdinand si Maria. Tot aici este inmormantat si Caraol al II-lea nu insă și Regina Elena, care este inmormantată la Lausanne in Elveția .

Mai multe despre istoricul Manastiri Curtea de Arges puteti afla de pe Wikipedia

In exteriorul manastirii pe partea dreapta am descoperit, multumita unui ghid, locul unde a fost zidita Ana sotia mesterului Manole.

Dupa ce-am achizitionat cativa magneti drept suveniruri am iesit pe poarta principala  (intraseram pe o alta) unde nu departe am baut apa de la Fantana Mesterului Manole.

Pe o caldura torida am revazut un minunat obiectiv turistic romanesc. Pacat ca, din punctul nostru de vedere, in contrast cu manastirea orasul Curtea de Arges arata  jalnic. Si drumurile lasa mult de dorit ! Dragi edili ai localitatii  nu asa se face turism !       .

Posted on 11/08/2014, in Curtea de Arges, Manastirea Curtea de Arges. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

