Spre Obarsia Lotrului se circula din nou


Azi pentru ca am avut doi musafiri speciali veniti la Petrosani tocmai din minunata Crocna – satul strabunilor mei – am cautat sa le fac o zi placuta. Daca am reusit d-soarele pot sa sa-mi raspunda.

Pentru inceput le-am dus la Pestera Bolii obiectivul turistic nr. 1 in Petrosani.  De aici am dat o tura prin Petrila unde am vizitat cel mai tare obiectiv turistic de aici, casa I D SARBU ( am dat mana cu Ion Barbu ) nu inainte de a le arata fosta Exploatare Miniera Petrila si Preparatia – de fapt ruinele lor. In Lonea le-am aratat mina care m-a determinat pe mine sa raman in Petrosani – Exploatarea Miniera Lonea. Le-am aratat si locul unde ma facusem ciupercar de champignon … dar n-a fost sa fie.

In continunare ne-am deplasat prin Jiet spre Cheile Jietului. Voiam sa le arat pe viu ce distrugeri pot face apele involburate in calea lor. Spre bucuria mea am constatat ca intr-o saptamana cat am lipsit , fiind in capitala, edilii sau miscat bine si … pe drum se poate circula !

Am trecut pe acasa s-o salutam pe Ghiocel. Graba Cristinei a fost in schimb foarte mare cand auzise de propunerea mea … Am luat „fetele”  de la fratior si-am plecat spre Deva.

In drum am vizitat  Geoparcul dinozaurilor din tara hategului ( in Hateg  si in General Berthlot), Manastirea Prislop, dar si Castelul Corvinilor din Hunedoara (asta din urma doar pe dinafara) .

Mie mi-au placut fetele, mai ales mama … voi ce ziceti – am gusturi ?  Ghiocel de data asta a ramas acasa cum v-am mai spus nu suporta caldura. Am uitat sa va spun ca afara erau peste 33 de grade … Noroc ca in masina erau doar 24 !

Aprope de ora 19 „marfa” a ajuns la destinatie, la nasa mea si matusa lor Aurica.

Cei care sunt interesati de vizitele noastre le sugerez sa tina aproape. Pe blog dar si pe Facebook o sa va prezint din vizitele noastre !

Totusi ca sa va atati, cateva imagini sugestive din plimbarea noastra :

Pestera Bolii:

Acasa la I D Sarbu :

Geoparcul dinozaurilor din tara hategului

Manastirea Prislop :

Castelul Huniazilor sau Corvinilor – Hunedoara  :

Posted on 13/08/2014, in Cristina, Monica. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

