Nebunie la Deva, s-a deschis Dedeman …


In vajaiala de ieri am ajuns pe la Deva. Ghiocel stia ca se deschide Dedeman un supermagazin cu tot ceea ce-ti trebuie pentr a constri o casa si nu numai.

Noi l-am vazut dar am iesit din el foarte dezamagit si asta numai din cauza preturilor…

Adevarul este ca gasesti tot ce vrei si ce nu vrei. Pentru ca juniorul isi doreste o casuta m-am uitat destul de atent la multe   repere ce se regasesc intr-o constructie. Ma repet minunate, minunate dar si foarte scumpe cel putin la nivelul meu de perceptie si remunerare.

Cum lumea e foarte mica l-am intalnit pe Zaiu – un Clujan, prieten bun cu Cristi – care era la munca .Era foarte dispus sa ne acorde un credit …:

Posted on 16/08/2014, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Mai e ceva ieftin si bun in Romania de azi?

    Ca idee, in general Dedeman e mai ieftin si mai bine aprovizionat decat Baumax (concurentul lui direct)…

Lasă un răspuns

