Un drum de Bucuresti mai altfel …

Cum casa de la Bucuresti ne solicita prezenta tot mai des luni am avut un nou drum de capitala.

Daca mai zilele trecute am mers, pe Defileul Jiului, pe Valea Oltului, pe Sinaia – Predeal … ca sa mai revedem si alte locuri am decis  sa vedem si Transfagarasanul. Chiar daca drumul este mai lung cu cca 150 de km iesirea a fost reusita. Nu foarte pentru ca mai sus de Balea cascada  aproape de Balea lac peisajul a fost acoperit de ceata sau de nori Dumnezeu mai stie.

Am facut cateva poze, am mancat la Balea cascada ca la Balea lac pur si simplu sa nu poti vedea vestita cabana din cauza cetii.

Culmea este ca dupa ce-am parasit zona Balea lac, imediat ce am trecut tunelul pe versantul sudic ceata se ridicase in totalitate.

Zona minunata, cu siguranta cel mai frumos drum din tara,  este umbrita doar de calitatea soselei (toata soseaua este numai petece). Multi turisti,multi straini, multi motociclisti.

Am ajuns la Barajul Vidraru a carei maretie se pastreaza. Altfel un drum reusit !

Mai jos aveti cateva imagini de pe traseu :

Poate vreti sa stiti si ce parerea au strainii despre acest minunat drum , vizualizati filmuletul !

Posted on 28/08/2014, in 25 septembrie, Barajul Vidraru, Muntii Fagaras, Transfagarasanul. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

1. Foarte faină zona! Chiar duminică am parcurs și eu Transfăgărășanul!