Program de … figuri libere cu Emmyna !


In Bucuresti fiind am facut si putina gimnastica cu Emmyna , ce spun eu putina ca m-a cam terminat d-soara …

Ii placea nespus sa se catere pe mine.  In doi timpi si trei miscari era pe umerii mei. Initial m-am blocat de abilitatile ei. Si pentru ca nici eu nu sunt prea dus la biserica am incercat miscari din ce in ce mai grele.

Am inceput cu lasarea pe spatele meu eu tinand-o de picioruse la nivelul gleznei. Miscarea asta ii placea nespus! Problema era ca-mi era frica sa nu i se franga coloana la revenirea in pozitia initiala dar dracusorul savura miscarile fiind numai un zambet.

Am continuat cu ridicarea, in picioare, pe umerii mei + pozare in fata lui Ghiocel – ea fiindu-ne fotograful.

Ori ce reclamatie pentru nereusita pozelor ii apartine !

O alta miscare, mai complicata, era ca tinuta de o mana si un picior sa o invart prin aer.  Operatiune mergea o tura doua dar apoi partenerul claca (ametea) si ne adunam amandoi de pe iarba proaspata a gazonului.

Am incercat tot felul de  „minuni” una mai tare ca alta. La nici un „fata mea” (pardon, partenera mea) – nu zicea NU .

Din „modestele” declaratii facute de unii (nu spun cine) se pare ca abilitatile de gimnasta  le are de la taica-su, Emmyneth dar eu nu-s convins … Cand o sa revin la Bucuresti o sa fac miscarile cu el  – cu taticu – atunci o sa-l vad ?

Apropo de miscari mai grele – la propriu – dupa ce terminasem programul cu Emmyna, si eram rupt, am avut o noua solicitare de la Andrei – fratiorul Emmynei.

 

Ghinionul lui este ca greutatea lui o intrece pe a surioarei (26 de kg daca am retinut bine) cu cca. 10 kg …asa ca  i-am sugerat sa-l abordeze pe taticu … Inca nu am nici o veste !

Una peste alta a fost distractie maxima.

In final ce sa mai spun, astept cu nerabdare sa faca 18 ani sa-i amintesc si sa-i arat „programul de figuri libere” relizat cu partenerul ei … pensionar .

Si ca sa vedeti  cat de mult ne iubim noi, nici in pauze nu se dadea jos din spatele meu :

Tatiiii… fi atent la ochelarii mei, mai ti minte ce mi-ai zis pe Facebook ????

In final cateva poze din prim plan pentru a va putea da seama cat de frumoasa este partenera mea :

Vreau sa mai precizez ca eu tot timpul mi-am dorit un nepotel, baiat  dar acum am ajuns la concluzia ca nici o fetita, minunata ca Emmyna, n-ar fi rau … Apropoo barza , ai auzit ???

Posted on 29/08/2014, in Emmyna, figuri libere, gimnastica. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Am fost convins de la primele rânduri că, printre altele, nu ai abobordat subiectul întâmplător! :)) Ultima propoziție m-a convins!

    • Gigi, intodeauna mi-au placut baietii destepti …
      Si pentru ati aduce aminte de zilele petrecute impreuna urmareste si postarile urmatoare.

  2. Cand am început sa fac exerciții de gimnastica cu ei,mămica lor nu prea era dezacord, dar având în vedere ca și tatăl meu(moșu Ferry)făcea la fel cu noi, nu a făcut decât, Sorina, sa înțeleagă ca nebunia din familia mea (Șoit) continua prin mine. Legat de faptul ca eu trebuie sa fiu și partenerul lui Emmyneth jr, acolo eu nu pot să-i spun sa meargă la tatăso, ca nu ar suna bine… 😀
    In plus mie mai îmi vin Și ceilalți copilași frumoși Erick Și Patric la Care iar trebuie sa le onorez cererea. Așa că eu zic că antrenamentele Cu Emmyna vor fi numa bune pe când bunicul Din Dumneavoastra va ieşi la iveală. Vă pupăcim și va așteptăm cu drag,cu limonada și puțin diclofenac,înainte de culcare…

    • Felicitari pentru „nebunia din familie”, felicitari lui mosu Ferry !
      Sportul de cand e lumea pe pamant a fost si este sanatos. Si mie mi-a placut miscarea si prostiile (ale copilariei bineinteles) drept pentru care si eu sunt convins ca ceea ce faci tu cu copilasii e foarte bine. O treaba care mi-a placut extrem de mult la tine este ca la fel te comporti si cu Erick si Patric, alti copii minunati. Una peste alta marea voastra familie m-a impresionat placut !
      Dar vrei sa-ti spun ceva ce „nu-mi place”, la tine : duci o viata prea sportiva …
      Pup toata familia (largita) si pe curand !

Lasă un răspuns

