Luat cu valul …


Am uitat sa va spun ca sambata am avut musafiri la pestera tocmai din Bucuresti !

Trebuia sa mancam un pastrav la Pensiunea Retezat – renumita pentru acest articolul culinar – unde noi ne convinseseram cu ceva timp inainte, de calitatea serviciilor,  dar …

Un coleg m-a rugat sa-i tin locul la pestera si asa se face ca destul de greu am plecat spre pensiune aproape de ora 19. Nu stiu cum se face dar atunci ai treaba … apar si turistii!

Pe la cinci mi-am preluat doamnele din locul stabilit – mai putin una – care nu avea cesul potrivit ca mine … Am iertat-o de dragul lui Ghiocel – cica-i sora-sa …

Le-am plimbat prin pestera, am facut poze, eu cu aparatul, Marie, ca despre ea este vorba, cu telefonul si culmea la prima vedere pozele facute cu telefonul ei erau cele mai reusite.

Astept sa le vad si pe calculator si daca se confirma – arunc aparatul …

Pozele cu pastravul decedat in farfurie le-a aratat Ghiocel prietenilor de pe Facebook , eu o sa va arat  pentru a ” n”- a oara pestera. Doar personajele difera !

 

Gata !

La Multi Ani Marie ca azi e o zi Sfanta !  

 

Posted on 08/09/2014, in face parte din ... Clanul Pascanu, Marie, Pestera Bolii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Fain în peștera asta!🙂
    La mulți ani pentru Maria și din partea mea, că așa e frumos, nu?🙂

  2. Mulțumesc eu în numele surorii mele…..

Lasă un răspuns

