Duminica in Parcul Tineretului


Duminica pe la 10 am iesit cu tinerele familii ale prietenilor nostrii, in  formatie completa, in Parcul Tineretului.

Ba mai mult am luat cu noi si trei biciclete si caruciorul mezinului. O sa spuneti ca-m mers cu TIR-ul dar eu va spun ca doar cu-n VW transporter de 9 locuri. In imensitatea parcului ne-am plimbat cateva ore timp in care ala micu’  a dormit non stop.

Cei mai maricei s-au dat cu bicicletele pana au obosit.  Am obosit si noi cei…nascuti mai de mult, dar n-am spus la nimeni. A fost o zi minunata in compania unor copii minunati.

Ce nu v-am spus este ca intre timp subsemnatul a vizitat, EXPO PESCUIT deschisa intre 18-21 septembrie, Cel mai mare targ de pescuit si vanatoare din Romania” dar pentru amanunte pescarii, de ce nu si vanatorii, mai trebuie sa astepte putin …

Posted on 24/09/2014, in Bucuresti, Parcul Tineretului. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

