Cel mai mare targ de pescuit si vanatoare din Romania


In vacanta de la Bucuresti, cum v-am mai spus, duminica am fost in Parcul Tineretului.

Aici am descoperit „ Cel mai mare targ de pescuit si vanatoare din Romania ” . Nu puteam sa-l scap !

Mi-am abandonat ortacii si-am purces in expozitie. Suprafata expozitionala era destul de mare, mai bine de 1000 de mp asa ca mi-a luat ceva timp. O multime de standuri  cu toate cele necesare pescarilor dar si vanatorilor. Intr-o piscina de dimensiuni semnificative se incercau  chiar lingurite  …

Puteai vedea aici de la  unelte de gradinarit, cutite de tot felul , pana la barci pneumatice. Nu mai vorbesc de bete, mulinete si momeli, fire etc, etc. Haine petru vanatori si pescari, dulapuri pentru armanent si munitie, lunete de vanatoare.

Intr-un stand frumos am vazut  si fotografiat mai multe trofee – pasari dar si cativa pesti rapitori.

N-au lipsit nici barcutele pentru plasat momeli :

Una peste alta mi-a placut expozitia. M-am  ales cu mai multe reviste de pescuit si niste cataloage – bineinteles moca- si pentru forta cu care am strans un dinamometru  am primit in dar o sticla de Newmarkt. Nu va spun ca unii, mai fortosi, au primit chiar doua …

Partea distractiva este ca o data iesit din expozitie, incarcat cu  prospecte, cataloage, reviste dar si cu berea, l-am rugat pe Emmyneth  sa ma ajute.  Asa se face ca omul acesta a pus, probabil pentru prima oara, mana pe o sticla de bere  pe care a plimbat-o prin tot parcul. Ce impresie a lasat – spuneti si voi !

Poate am omis sa va spun  ca Emmyneth este un sportiv convins iar alcoolul pentru dansul nu exista… Asta a fost si motivul pentru care am avut curajul sa-i incredintez sticla mea de bere !

Dar poate chiar vreti sa vedeti si niste poze cu articole de pescuit :

Posted on 26/09/2014, in Bucuresti, Parcul Tineretului, pescuit, targ de pescuit, targ de vanatoare. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

