Pe ultima „ulita” era intradevar Ziua Recoltei


De pe internet aflu ca la Deva – Cristur  are loc Ziua recoltei in weekendul asta.

Mergem la Deva. Aveam impresia ca, Cristurul e undeva spre Brad  … Ne invartim prin toata Deva de la cetate, prin centru, pana la magazinul chinezilor, nici vorba de ziua recoltei.

Ne retragem spre casa prin Hunedoara, dupa ce Ghiocel a cumparat tot magazinul chinezesc, ca  foarte repede sa vedem o coloana mare de masini parcata pe marginea soselei. Mi-a revenit memoria, eram in apropiere de Cristur.

Am intrat in invalmasala, mare aglomeratie, si intr-un tarziu am gasit un loc sa parchez. Era undeva in jurul orei 16-17.

Parcurgand balciul, numai de ziua recoltei nu era vorba, ne indreptam in spre scena care se zarea de departe. In gandul meu imi si ziceam, ce ZI mai e si asta, e balci in toata regula, numai fructe si legume nu vedeam …

Ajungem la scena, pe care intrase un cantaret de muzica populara insotit de niste frumosi dansatori.  Ghiocel are pofte si asa se face ca mancam si noi niste mici. Ne intoarcem spre masina, de data asta pe alta „ulita” si surpriza este mare.

Intradevar aici este o zi … a recoltei ! Legume de la ceapa rosie , cartofi uriasi, varza, vinete si cate si mai cate, in ce priveste fructele au predominat strugurii si merele. M-am ales si eu cu trei plase pline (ceapa rosie , struguri si mere ) bucuros c-am fost la ziua recoltei.

Pana la urma pe ultima  ” ulita  era intardevar  Ziua recoltei ” noi cei mai vechi stim cum arata …

Prin imaginile urmatoare vedeti si voi. Mai sunt cateva postate de aseara pe facebook.

.

Posted on 29/09/2014, in Cristur, Deva, ziua recoltei. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. daca dadeai un telefon iti spuneam unde e Cristur😛

    • Am o varsta, memoria n-a fost nici o data prea buna …
      Un telefon costa, si unde mai pui ca n-am vrut sa deranjez niste oameni care, probabil sunt in campanie …

  2. cred ca acolo, pe „ulita recoltei” mirosea cu adevarat a toamna si cred ca bine mai mirosea🙂

Lasă un răspuns

