Un camping care mi-a placut !


Intr-una din zilele de iunie a.c. facem o plimbare mai mare.

In drum imi sare in ochi un camping. Opresc in parcarea lui, intru si incep sa fotografiez, zona fiind minunata.

Mi-a placut extrem de mult locatia aflata pe malul lacului Altersee. Unde mai pui ca puteai sa vi si cu barca, sa faci surf, si cate si mai cate. Locatia aflandu-se in mijlocul unei minunate zone de vacanta  (in mare cuprinsa-n harta anexata), care se intinde pe cateva sute de kilometri.

Cazarea la camping nu-i genul nostru de cazare. Ghiocel vrea, cel putin in concediu, confort ! Eu ce sa zic, chiar mi-ar place sa vin in concediu … cu prietenii aici.

Voi ce spuneti ati putea suporta doua saptamani intr-o astfel de locatie  ?

Posted on 02/10/2014, in Austria, Camping, vacanta. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Cu greu, cu greu…arata foarte bine

Lasă un răspuns

