GMUNDEN, eu n-am sa-l uit …


Gmunden, eu n-am sa-l uit pentru ca de acolo mi-am luat barca, o jucarie pe care mi-o doream de mult timp.

Nici Ghiocel n-o sa-l uite pentru ca de acolo vine Gmunden – jucaria care te ingana (repeta tot ceea ce-i vorbesti -la fel ca si celebra pisica de pe internet – zic bine -Tom-Tom).

Dar una peste alta orasul asta nu poate fi uitat, credeti-ma. O sa sar peste istoria sa (de mai bine de 1000 de ani), mai putin ma intereseaza , ce vreu sa spun este ca la fel ca sutele de orase din Austria, si zecile din zona lacurilor  vizitate este minunat.

Gmunden se intinde pe o suprafata de 63.49 km² si are o medie a inaltimii de 425 m. Este situat pe malul lacului Traunsee si a raului Traun River si este inconjurat de muntii Traunstein (mountain) (5446 ft.), theErlakogel (5150 ft.), the Wilder Kogel (6860 ft.) and the Höllengebirge.  Avea in 2004 in jur de 13.000 de locuitori, deci un oras mic, dar foarte mare prin frumusetile sale!

Va pun doar cateva poze :

Posted on 03/10/2014, in Austria, Concediu vara 2014, Gmunden. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

