In spre Rusu lucrurile se misca, dar greu


Azi am iesit sa fecem miscare, cica asa trebuie de la o varsta…

Dar pentru ca afara era cam frig ne-am plimbat …cu masina ! O data ajunsi la Kaufland am mers putin si pe jos.

Pentru ca era prea repede sa intram in casa am luat-o in spre Rusu. De la INSEMEX in sus inca mai e santier dar  asfaltul incepe sa predomine, lucru jos palaria.

 

Asta pana la intersectia ce o ia spre Jiet – fosta Petrila Sud. De aici mai sus drumul lasa de dorit pentru ca se introduce „civilizatia” ,voi cititi canalizarea, si inca mai e de lucru. Cu siguranta iarna o sa-i prinda cu lucrarea neterminata dar daca ingheata si apuca sa dea zapada cine mai stie ce-i dedesupt …

Inainte de Rusu, dupa telescaun o noua cabana, de ce n-as recunoaste  – faina !

O data ajuns la Rusu o alta surpriza , statia de intoarcere de la Rusu as zice eu, ridicata. Ma asteptam sa vad si gondolele montate (din cate citisem) dar de cat nimic mai bine si asa.

Imaginile de toamna si frumusetile zonei ne-au acaparat atentia.

O dezamagire doar cand vedem ca dupa destul timp cabana prietenilor nostri inca mai este de vazare. De fapt ce ma mai mira si noi vindem la Arad de ceva vreme.

Ne-am intors spre casa cu aparatul de fotografiat deschis.  Cu toate ca soarele se dorea mai tot timpul sa se reflece in obiectiv am reusit si cateva imagini acceptabile.

Stiu eu persoane plecate de acasa de multisor care cu siguranta apreciaza postarea, deci sa auzim de bine !

Posted on 05/10/2014, in Cabana Rusu, Hotelul Rusu, Parang, Petrosani, spre Rusu, toamna in Parang. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. asa e cu astia plecati „pe afara ” – le e dor de Petrosani si se bucura cand citesc vesti pozitive de acolo.

Lasă un răspuns

