Bunelu’ a sarbatorit 95 de ani


Fiind intr-o excapada la Arad de cateva zile am avut ocazia sa particip la o zi de nastere speciala – 95 de  ani pe acest pamant.

Este vorba de tatal preietenului meu un om pe care-l cunosc de la 3-4 anisori. Lui bunelu-i place viata asa ca alaturi de copii , nepoti si prieteni sambata am sarbatorit. Nici cadourile n-au lipsit.

Asemenea clipe unice le-am imortalizaat si eu pe ” pelicula” pentru posteritate.

LA MULTI ANI BUNELU, cu sanatate, alaturi de frumoasa-ti familie !

Posted on 13/10/2014, in 95de ani, bunelu, Sever. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Ne.ati facut vedete ! :))

    • Acum asta este, ma gandeam sa-i gasim o partenera lui bunelu … si …
      sa-mi mai descarc de atributii prietenul.

Lasă un răspuns

