Duminica in Piata de pasari, la Arad


Pentru ca unii „au pasarici” si viseaza acum la batranete o curte plina de pasari : rate, gaste colorate, mai mari sau mai pitice, si alte vietati ce traiesc pe langa casa unui gospodar – nu e cazul lui – am fost nevoit sa ajungem in Piata mica.

Dar sa nu mint, esenta era ca voiam la micul dejun un langos extra, lucru ce s-a si intamplat … omul mi-a satisfacut pofta ce-am poftit !

Intrebarea mea este doar cum o sa se inteleaga Corso si Bono cu dansele, ratele si gastele sau gainile ? Poate-mi raspundeti voi cei care la voi acasa sau in gospodariile parintilor ati avut asa ceva.

Eu imi amintesc de pe vremea cand locuiam inca pe Ineului nr.5 ca Rex al meu dar si Monky comisesera mai mute …crime, gata gata ca bunicul meu sa-i …deporteze !  Cei doi catei avusesera un singur noroc ca nepotul, adica eu, i-i iubeam mult !

Acum ce pot sa mai zic, ideea omului este buna doar ca nu-l vad eu asa un gospodar  …

Uitativa si voi ce frumuseti am intalnit in piata:

    

Posted on 16/10/2014, in Arad, piata de pasari, Piata mica. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

