La plimbarea de azi – petrosaneni vi se pregateste ceva !


Cica se recomanda zilnic 10.000 de pasi ca sa fim sanatosi. Alti vorbesc de miscare zilnic 30 de minute.

Ei bine azi am facut miscare, impreuna cu sotia mea, mai bine de 30 de minute dar mult mai putin de 10.000 de pasi. La mijlocul cursei pedometrul meu indica  o mie si ceva de pasi, la fine aproape aceiasi … cert este ca scula mea de masurat pasii, de doi lei, lasa de dorit spun asta pentru ca Ovidiu o vrea in testare. Cu siguranata daca o sa te uiti tot timpul la ea va merge dar…

In drumul nostru de azi pana la Lidle  am descoperit ca pe week-end in Petrosani vine ziua recoltei (poate o s-o cheme altfel dar noi, cei nascuti … mai de mult, asa o stim). Primele standuri nu pot sa zic ca arata rau dar ….monotonia anilor precedenti cred ca se repeta.

Sunt totusi unii producatori care se respecta (ma intreb cati mai sunt producatori azi din cei care expun ) si care vor sa-si promoveze cat mai bine activitatea. Asa se face ca am dat azi peste un stand, de apicultura, apartinand unei doamne care mi s-a recomandat drept jurist… Si-a lasat meseria sau profeseaza in paralel  (n-am intrat in amanunte) dar doamna cu pricina stie sa-si vanda marfa. Asemenea  promovare n-am regasit de cat  in occident si pentru asta o felicit.


Maine Ghiocel o sa cumpere miere de albine de la dansa si nu numai … asta pentru ca nu puteam plati  azi cu cardul …

O ve-ti regasi cu siguranta dupa pozele mele !

Posted on 17/10/2014, in miere de albine, Petrosani, targul de toamna. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

