A fost totusi o iesire frumoasa !


Alaltaieri am continuat iesirea in natura, vremea fiind de nota 10.

Daca initial voiam sa mergempe Valea Streiului – de la Baru Mare in amonte, Ghiocel mi-a retezt-o cum ca drumul e naspa si cu mult praf …

Oarecum suparat dupa ce am parcurs Livadea, prin dreapta de la bariera, am ajuns in  intersectia de la Ponor. Pentru ca de foarte mult timp n-am mai virat-o la dreapta in spre Ponor, de data asta am facut-o. Ba mai mult ne-am continuat drumul pana …hat departe. Am ajuns in Ohaba- Ponor ca ulterior sa trecem prin Federi.

. Nu ne-am oprit aici ci am urcat serpentine bune inca cateva minute. La capatul asfaltului am oprit in ideea ca ne continuam drumul pe jos in apropiere zarindu-se cateva case.

Ce nu v-am spus este ca drumul urca destul de tare si Ghiocel nu-si dorea nici  o varianta: nici sa ne cotinuam drumul pe jos dar nici sa ramana singura in masina, sa zicem in pustietate .

Asa se face c-am renuntat la ideea mea si ne-am intors. Din inaltimea muntilor Surianu (zice ea) n-am reusit sa facem poze prea grozave pentru ca soarele la ora respectiva ne batea in obiectiv.

Voi multumiti-va cu ce-am reusit …  a fost totusi o iesire frumoasa !

Posted on 23/10/2014, in Federi, Ohaba-ponor, Ponor, toamna. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

