Poenita Jupanesei, de langa pestera – un alt dar de la Dumnezeu !


Multa lume deja stie, Pestera Bolii este o noua dragoste a mea ….

Minunatul decor natural in care Dumnezeu a plasat-o ma face sa cred ca aici este „Raiul pe pamant”. Daca primavara si vara totul e verde si minunat si toamna are frumusetile ei prin paleta-i minunata de culori !

Ieri, intr-o zi inca placuta de toamna (nu foarte buna pentru fotografiat …) am facut o descoperire interesanta.
In imediata apropiere a pesterii, mai in amonte cu nici 100 de metri, o poteca infrunzita coboara in spre parau.  Chiar daca am parcurs cararea ce trece pe deasupra pesterii, pana spre inaltele creste, de mai multe ori, pe aici nu mai fusesem.

Dupa primele zeci de metri in fata ochilor ti se dezvaluie o vale cu o poenita ca-n poveste. Am mers cateva sute de metri privind cursul sinuoas al Jupanesei pe poteca  situata in apropierea soselei ca in cele din urma sa nu mai rezist tentatiei si sa cobor in poenita. Locul nu pot sa vi-l descriu in cuvinte … probabil imaginile luate o sa va lamureasca.

Acum am inteles de ce peste vara destul de multi turisti – chiar si straini – isi parcasera masinile in apropierea pesterii. La vara cu siguranta o s-o parchez si eu in … „Poenita Jupanesei” !

Posted on 27/10/2014, in pestera, Pestera Bolii, Petrosani, Poenita Jupanesei. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

