Indagra 2014 de la ROMEXPO


Era vorba sa mergem la Salonul Auto dar ne-am schimbat in favoarea  „ Indagra 2014 de la ROMEXPO

Nu disperati salonul auto il vom vedea azi, azi fiind de fapt si ultima lui zi.

Pana atunci sa va povestesc cateva despre acest mare targ de produse si utilaje agricole.

De mult n-am mai fost pe la ROMEXPO dar nici mare lucru nu s-a schimbat. Din cauza lucrarilor din  Piata presei libere ( fosta Piata Scanteii) am ajuns sa intram pe poarta nr. 2, pe undeva prin stanga. Expozitia nici pe departe asa de mare cum vedeam in copilarie. Doar in cateva hale se expunea si-n pavilionul central.Nu trebuie uitat ca utilajele agricole in marea lor majoritate erau expuse pe aleile expozitionale alaturi de tot felul de tarabe cu produse traditionale,etc.etc. O singura exceptie faceau utilajele de la Lamburghini   care erau puse la caldurica.

Deci de la animale, oi , capre, vaci de lapte, la pasari gaini de toate natiile, mici si mari (stiu eu unul intersat de ele) porumbei, chiar si lebede si pauni puteai achizitiona. Pomi fructiferi de toate soiurile, flori, bulbi etc,etc.

Sere si solarii cate si mai cate.

La fel ca si pe copiii pe mine m-au impresionat mai tare utilajele agricole de toate felurile si de toate gabaritele. Am vazut tractoare imense care puteu fi conduse de pe calculator, in timp ce tractoristul putea sa traga … un pui de somn.  Si culmea ca  interiorele lor depaseau luxul lui Sofronel … Am vazut multe si marunte, m-a impreionat iar o grapa foarte mare cu 3 sau 4 randuri de dispozitive dar, haideti sa va pun cateva poze.

Mai multe, pe sectiuni si domenii, veti putea vedea pe pagina de Facebook unde incepand de aseara am inceput postarile.

 

Posted on 02/11/2014, in Bucuresti, Indagra 2014, ROMEXPO, Targ. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

