SALONUL AUTO BUCURESTI 23 oct – 2 nov 2014


Ca sa nu-l pierd,  duminica pe la pranz am descins la Baneasa la SALONUL AUTO BUCURESTI

Cristi n-a vrut sa vina cu mine, a preferat sa mearga cu gagicile la  IKEA tot in Baneasa.

„Singur pe lume” m-am plimbat cca trei ore prin ROMAERO BANEASA. Initial pe la masinile vechi, adevarate bijuterii, da aproape nimic nou fata de anul trecut. Ulterior am iesit sa vad drifturile impresionat de scartaitul de roti si mirosul de cauciuc ars.

Intre timp un avion bimotor a facut un program acrobatic de mai bine de o jumatate de ora.

In cele din urma am intrat in hangarul mare unde expunea lumea buna. Spre deosebire de alti ani  destul de putine firme expuneau. Am remacat Suzuky, Peogeot, Citroen, Skoda,Honda, BMW, Hyunday, Kia si WV. Cateva Mercedesuri, niste Jaguaruri si un minunat Maserati. Cam asta a fost tot, destul de sclabut cum zicea si Cristi.

Mie in schimb mi-a placut. Am urcat in cateva Citroenuri  incepand cu noul CACTUS care nu m-a incantat prea tare. Bordul se rezuma la doua displeiuri si cam atat. Mi-au tras cu ochii DS3, DS4, si cel mai tare DS5 – ul. In ultimul am stat pe toate scaunele, numai in porbagaj n-am intrat.

N-am rezistat sa nu incerc HONDA Civic dar si Hyunday-ul  Elantra, i35 si Santa Fe. Coreenii fac masini minunate dar la acestea din urma si pretul sarea bine de 20000 de euro.

Cam asta a fost.

 

Posted on 03/11/2014, in SALONUL AUTO BUCURESTI. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

