Targul de turism al Romaniei – nov 2014


Intr-o vajaiala pe la copii ne-am decis sa vizitam din nou ROMEXPO. De data asta  „Targul de Turism al Romaniei

Trebuie sa va spun ca mi-a placut enorm. Desi la prima vedere el este destinat operatorilor de turism care aici contracteaza , pachete, sejururi etc, etc. noi ca persoane fizice ne-am simtit minunat si-am luat contact cu oferte interesante.

Cu o larga participare internationala dar de ce sa nu recunosc, lucru ce m-a impresionat in mod placut, si o larga reprezentare nationala.

Am luat o groaza de prospecte, pliante, oferte pe care am incercat sa le studiez, cat de cat azi de dimineata. Azi va vorbesc doar despre ofertele romanesti. In zilele urmatoare urmeaza si celelalte.

In mod placut m-au impresionat vecinii de la Gorj care au iesit la targ cu o oferta bogata. Brancus si operele sale monumentale, la mare cinste dar nu singurele obiective turistice. Echipa gorjului in costume traditionale populare insotite de un taraf original au  atras in mod placut atentia publicului.

Un stand minunat au avut si cei de la Neamt care si-au promovat frumos si inteligent zona .

.

N-a lipsit nici ARSENAL PARK de la Orastie cu o oferta interesanta. I-i vom calca cat de curand.

SIBIUL a fost si el la inaltime.

Nu in ultimul rand Maramuresul, cu minunatul lor port si frumoasele maramuresence, a facut o impresie foarte buna.

 

Un interesant stand am vazut la Odorheiul Secuiesc insotit de niste prospecte  …profesionale. M-a deranjat putin ca prospectele erau in maghiara ca mai apoi in romaneste si  alte limbi de circulatie dar … mi-au placut.

Sincer sa fiu exceptand ARSENAL PARK -ul alte firme din judet – vizibile – n-am remarcat. Sa fi fost oare eu prea grabit…

Pentru mancaciosi (stiu eu unul) Hotel Restaurantul – Sugas  a prezentat o oferta pentru Revelionul 2014-2015 care, pana si mie, mi-a lasat gura apa. O vedeti aici – fata  si verso

Haidet sa  va mai arat cateva poze :

.

Posted on 15/11/2014, in Bucuresti, targul de turism, targul de turism al Romaniei. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

