Un Mall ca afara – Shopping City Tg. Jiu


Acum cateva zile ne intorceam de la Bucuresti. Defileul era inchis pana la 19,30 asa ca am avut timp – o ora – sa vizitam ultimul „obiectiv turistic ” din Tg Jiu.

Trebuie sa va spun ca este jos palaria, pacat, dar mare pacat ca nu este in Petrosani.

Pentru ca eram curios de parcarea subterana n-am oprit la suprafata. Initial am dat o tura prin toata subterana si am ramas incantat de frumusetea ei. Nu lipsesc acele beculete, rosii si verzi, care-ti permit, de la distanta, sa zaresti locul liber dar nici tabela electronica  de la intrare cu numarul acestora.

L-am parcat pe Sofronel, dupa atata drum de Bucuresti,  sa se mai odihneasca si el, iar noi am urcat, cu scarile rulante, in mall.

Cum a fost prima impresie asa au fost si urmatoarele. Totul la cele mai inalte standarde din vest. Daca nu auzeam de jur imprejur vorbindu-se olteneste credeam ca sunt  … in concediu!

Am dat o tura la parter si alta pe la etaj.Totul mi-a placut foarte mult. N-am intrat in Carrefour dar din ce-am vazut i-am dat un 10. Pentru cei care nu l-au vazut, sau care n-ati mai fost de mult in concediu va recomand o plimbare la Tg Jiu, la mall.

Pentru Petrosaneni singurul lucru care inca lasa de dorit este drumul de pe defileu dar si aici lucrurile se misca. Se poate merge foarte bine de la Tg Jiu pana dincolo de Sadu,  si chiar dupa ce se intra in defileu inca vreo 5 km.

Pana una alta va pun niste imagini surprinse cu aceasta ocazie:

Posted on 20/11/2014, in Shopping City, Shopping City Tg. Jiu, Tg Jiu. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

