O seara minunata – GEROM a implinit 20 de ani


Sambata am avut placerea sa particip la o aniversare deosebita  ” GEROM 20 de ani

Lume buna, ba foarte buna a participat la aceasta aniversare.

Pentru ca am facut si eu parte din colectivul acestei societati, probabil si din alte considerente am fost invitat la „serata”!

Sunt destui tineri care in umbra mea sunt astazi oameni de baza ai  GEROM -ului si ma mandresc cu asta. Nu numai Ghiocel a „crescut” o groaza de directori  … am si eu cativa !

Intr-o sala de aproape 160 de persoane am regretat putin ca nu am stat in apropierea tinerilor sau mai putin tinerilor  mei colegi dar amintirile unor ani frumosi petrecuti in compania unor oameni deosebiti  m-a linistit. M-am revazut dupa destul timp cu ing.Botoroaga, directorul cu care am pus cateva caramizi la GEROM.

Amintiri frumoase am depanat si cu preotul Jietului – Jura – un om foarte apropiat in perioada in care lucram la EM Petrila Sud.

A fost o seara festiva frumoasa petrecuta in compania unor colegi dragi, pe care-am incheiat-o, destul de tarziu  … spre disperarea  lui Ghiocel !

LA MULTI ANI GEROM !

Posted on 30/11/2014, in 20 de ani, GEROM. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

