BUCHAREST CHRISTMAS SHOPPING – dec 2014


Daca tot eram in Bucuresti puteam oare sa-l scapam.  Copiii fiind la munca noi am luat-o hai-hui.

Si pentru ca la ROMEXPO ajung cu ochii inchisi – hai la ROMEXPO !

Acolo, surprindere un targ de Craciun – moca.  La intrare nu se plateste dar nici la iesire, doar parcarea costa cativa lei.

 Dupa cca doua ore de plimbat prin pavilionul central de la ROMEXPO  ne-am dat batuti, obosiseram.

Pentru ca si asa nu aveam altceva mai bun de facut, si asta la caldura, (afara erau cam 0 grade )  aici ne-am petrecut vremea intr-un mod placut. N-a fost inghesuiala, am vazut tot felul de firme care vindeau produse – de sarbatori, multe chiar mi-au placut.

Din poze cu siguranta o sa va puteti face o impresie.

Expozitia este deschisa pana pe 21 decembrie, deci, mai e timp s-o vedeti !

Posted on 05/12/2014, in 2014, BUCHAREST CHRISTMAS SHOPPING, Bucuresti, ROMEXPO. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Mi-as dori foarte tare sa ajung la Bucharest Christmas Shopping anul acesta!

Lasă un răspuns

