O zi superba in Petrosani si in Parang !


Pentru ca nu se putea sta in casa pe o asemenea zi am decis sa ies …putin.

Aveam si motiv – trebuia sa ridic un televizor de la reparat plus niste poze de la Fuji…

Asa se face ca i-am dat coordonatele lui Sofronel – noul telescaun de la Rusu. Minunatul decor hibernal s-a aratat cu mult inainte. Ba mai mult, aproape de destinatie muntii, cu crestele lor albe, erau mirifici.

Dezamagirea a fost cand am ajuns la destinatie – la noul telescaun de la Rusu. Pentru ca eram singurul doritor sa urc in Parang, nu se putea. Trebuiau cel putin 6 persoane. Am fost dezamagit dar am inteles, doar ma facut mama…economist!

M-am multumit sa fotografiez imprejurimile altfel minunate.

Ce pot sa va spun, haideti in Parang in weekend-ul asta cu siguranta o sa aveti zapada si … probabil si soare.

Pozele … sper sa va lamureasca!

Posted on 12/12/2014, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

