Conserva de peste din scobarii lui Vasile


Pentru ca miercuri venea de la pescuit, pentru ca a facut gresala sa ne arate frumoasa captura a ramas fara ea.

Avea in minciog mai bine de un kg de scobar prins in zona Hateg. Pentru ca asa sunt pescarii – darnici- i-a impartit cu mine si cu Imi. Asa ca seara am avut de lucru pana i-am curatat.

Ca sa nu-i „imput” bucataria lui Ghiocel am inventat un loc de curatat in baia mica, pe masina de spalat. O folie plasata inclusiv pe peretii de faianta  a dat rezultate foarte bune, solzii n-au ajuns unde nu trebuie.

Cu oarece truda am curatat toti pestii !

Ghiocel a gasit ea o reteta care sa ne scape de oasele multe ale scobarilor, dar asta gasiti pe blogul ei .

Pe mine m-a saturat si unde mai pui ca am mancat peste proaspat  prins in aceea dupamiaza.

Mersi Vasile !

Posted on 19/12/2014, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Ce bine arata pestii aceia, buni de pusi la pregatit.

Lasă un răspuns

