La unii a venit Mosul, la altii …NU !


Vine o varsta cand Mosul asta este extrem de pretentios, n-o spun care …

Ca sa-l ademenim pe Mosu an de an faceam un brad cat mai mare. Anul asta ascultand de Ghiocel am facut unul  mic, mic, mic – foarte mic – cred ca nici nu l-a vazut Mosu-  si rezultatele sau vazut … cel putin la mine!

Parca am mai spus pe undeva, de mancat am mancat intotdeuna … tot; de cuminte,… stiu si eu, se putea si putin mai bine dar tot ma intreb, de la cumintenie sa mi se traga …. sau de la organizarea eMAG-ului

Eu inca mai sper !

Ce mi-a placut intotdeuna este sa vad oamenii fericiti in jurul bradului si Dumnezeu mi-a oferit aceasta sansa, de data asta nu acasa ci in deplasare.

Tuturor copiilor si nu numai, cuminti si mai putin cuminti, le doresc un CRACIUN FERICIT !

   –

Posted on 26/12/2014, in Bucuresti, Clanul Pascanu, Mos Craciun. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Sărbători fericite!🙂

Lasă un răspuns

