Sa mai ziceti ca n-am fost cuminte !


Chiar daca am avut putine emotii …cu cumintenia, se pare ca totusi … n-am fost cel mai rau „copil” al lui Ghiocel !

Daca a intarziat, asta cu siguranta din cauza codului galben (vezi ce-am patit si noi la Prislop) eu l-am iertat.

Scrisoarea mea a fost citita si „raspunsul” a venit azi cu Fan courier-ul.

Daca examinati , cu atentie, poza de mai jos cine a fost mai cuminte ???

Azi am avut de lucru si inca mai am … Manualul utilizatorului !

Il pup pe Mosu !

Posted on 29/12/2014, in Nikon, Nikon Coolpix L830. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

