Eric a implinit 5 ani – La Multi Ani Eric !


In seara aceasta alturi de o multime de prieteni l-am sarbatorit pe Eric .

Evenimentul a avut loc la Keops, in Petrosani, si nu la Bucuresti cum va-ti fi asteptat.

Copiii au sarbatorit in vapor iar parintii in restaurantul de alaturi. Si pentru ca cei patru copilasi  imi sunt foarte, dar foarte apropiati mi-am permis sa incep povestea cu ei. Imaginile de azi ii surprinde la locul de joaca unde s-au desfasurat  toti cei patru: Eric,  sarbatoritul, Patric febletea mea, Andrei si Emmina alta feblete.

Pentru ca Eric Mihai a  inplinit azi 5 anisori sarbatoarea este a lui. Parintii au considerat ca e potrivit sa-l sarbatoreasca in urbea natala a mamei, cu atat mai mult cu cat toata gasca, 3 familii+musafirii au intampinat anul nou la munte in Parang.

Azi poze numai cu copiii – probabil maine si cu „ai batrani” !

 

Posted on 03/01/2015, in Eric, Ziua de nastere and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. va-ti ?!???!???!???!???

Lasă un răspuns

