Prima iesire pe anul asta – la zapada !


M-as fi dus undeva la munte pe Transalpina pe Parang sau Straja dar …

Asa ca pentru ca era inca o zi frumoasa de iarna am mers spre Cheile Butii poate intuiti de ce …drumul era mult mai accesibil. Era aproape uscat pana in chei de acolo, mai sus, era zapada dar era bine curatat. Am vazut cum incet-incet turistii se intorc pe la casele lor (fenomen mai pregnant intre Lupeni si Petrosani).

Mai sus de Cheile Butii, intr-o poenita minunata, copiii  erau in lumea lor, se dadeau cu saniuta.

 Cei mari ii supravegeau unii incalzindu-se la un ceai sau vin fiert.

Paparatii ii pandeau de dupa masinii. Pentru ca era in jur de zero grade nici macar n-au catadicsit, de data asta, sa se dea jos din masina …

Ozonati ne-am intors acasa dupa ce am facut oarece fotografii, cu aceasta ocazie testandu-mi noul Nikon.

O parte din ele, din zona Cabanei Buta, le-am pus pe Facebook ieri, astazi inca cateva facute … si la sanius.

Posted on 03/01/2015, in Cheile Butii, la sanius, Nikon, noul Nikon. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Faine fotografii! Se pare că …merge bine noul aparat!🙂

Lasă un răspuns

