BARIL are motorina cea mai ieftina – in Petrosani!


In 2013 la Daranesti aparea, in zona noastra, prima statie de carburanti BARIL.

Intrucat imi era la indemana in drumurile spre Deva, de la aparitie, in mare parte, m-am aprovizionat de acolo. Unde mai pui ca preturile lor erau printre cele mai bune.

Intre timp, spre sfarsitul lui 2014, a aparut un al doilea BARIL (sa-i zicem BARIL 2) in apropierea statiei PETROM din Livezeni, iesirea in spre Tg. Jiu.

Daca pana aici alimentam de la PETROM in drumurile noastre spre Tg Jiu, dintr-o data preturile mai bune m-au indreptat in spre BARIL.

Azi pentru ca ma plictiseam am vrut sa vad care este pretul cel mai bun la combustibili din Petrosani.

Am inceput cu BARIL2 (cel din Livezeni), PETROM-ul de vizavi, am continuat cu Agip-ul, Lukoil -ul, ROMPETROLul (partener), OMV-ul , MOL-ul ca in final sa ajung la primul BARIL ( BARIL -ul  din Daranesti). Si pentru cei care sunt interesati de un combustibil bun (cand spun bun ma refer si la cel de la BARIL de unde am alimentat in ultimul timp) dar si ieftin va sugerez sa priviti graficul meu.

Si MOL-ul a fost vizat in analiza mea dar din pacate pretul afisat de ei nu se vede in poza dar pot sa va spun, cu siguranta, ca este peste cel al BARIL-ului 2 – cel din Livezeni.

Mai jos veti cateva imagini in sustinerea spuselor mele:

Posted on 11/01/2015, in BARIL, BARIL Petrosani, combustibil, motorina, pretul cel mai bun. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

