Asa ceva am avut si noi …


Un dispozitiv interesant mi-a atras atentia in livingul copiilor, acesta:

Ca sa-mi dau seama ca,  umblat cum sunt,  mai vazusem undeva asa ceva…

Ca sa vezi unde a ajuns tehnologia, tu esti la bucatarie si vezi ce-ti face copilasul in camera lui sau tai iarba prin curte si esti atentionat daca plange…

Ba si leagan din asta care te leagana singur aveam … bratele mamei, si ce frumos imi canta mama !

Imi aduc aminte si acum textul : „Nani nani, puiul mami …”  restul cer scuze l-am uitat, e mult de atunci.

Acum si daca mama nu are voce – nu-i cazul Danei – melodia merge inainte , alte vremuri !

Asa ceva am avut si noi…

Posted on 16/01/2015, in Alex, Alexandru, bunica, bunici, bunicul, tehnologie and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. draga si eu m-am mirat cand am vazut acest dispozitiv si nepoata mea in el , dar te anunt ca a trecut timpul si fata prefera bratele mamei sau a bunicii si cantecele cantate live … s-ar putea sa se intample si la voi la fel… oricum sa fie sanatos si sa creasca mare

    • Tot ce se poate – istoria v-a dovedi !
      Eu am vrut doar sa subliniez ca azi nu mai trebuie sa-l legeni tu ca tehnologia rezolva !

  2. eu am avut o statie folositoare cat a fost fata mica!

  3. Cred că îmi amintesc și eu despre câte ceva: brațele mamei/bunicii! :))

Lasă un răspuns

