Prima zi cu nepotelul Alexandru


Dupa sase zile de la nastere m-am intalnit, in sfarsit, „face a face” cu Alexandru .

Featured image

Bunicu’ si nepotelul Alexandru

Voiam sa-l  cunosc pe el, voiam  sa ma asigur ca nepotul meu are conditii de viata…satisfacatoare!

Poate o sa sesizati, cat de curand, ca parintii, Dana si Cristi, o sa treaca pe planul doi … „ce la vie ” vorba francezului.

Pentru ca probabil unii sunt curiosi, e mititel si dragalas, are tot ce-i trebuie, cum ar zica taica-su chiar frumusel copilul nostru! Zic copilul nostru, pentru ca daca Cristi este copilul meu si Alexandru copilul lui Cisti logic  este  … al nostru!

Ce e interesant este ca nu-l mai recunosc pe fiu-meu. Este tot o zdroaba, daca am inteles eu bine el este cel mai implicat in …problema Alexandru. Un sot model (are si pe cine semana…) isi menajeaza cat poate sotia care inca este in convalescenta dar care se sinte bine.

Taticul, Cristi, nu prea este deacord sa-si vada copilul pe retele de socializare asa ca tot ce postez azi este doar pe raspunderea mea … Aveam acceptul doar pentru accesorii dar, sa nu-mi cunoasteti nepotelul – nu se putea !

Acum fie ce-o fi !

Linistiti ca nepotelul nostru are tot ce-i trebuie la varsta asta, in primul rand niste parinti responsabili, dupa trei patru zile de sedere in capitala, ca sa nu-i mai incurcam … am revenit in valea noastra.
Multumesc si pe aceasta cale in primul rand lui Andreea si Oli, si nu numai, pentru dotarea cu cele mai sofisticate chestii care sa-i faca viata „uriasului” nostru dar si parintilor lui, mai buna si mai usoara.

Pupici tuturor din partea unui bunic FERICIT !

Posted on 16/01/2015, in Alex, Alexandru, bunicu, bunicul. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Sa va traiasca si Dumnezeu sa-i netezeasca calea ! Sa traiti ca trabuiti !

  2. Multumesc Ucule – sa traiesit si tu si familia ta – sa ne revedem sanatosi!

Lasă un răspuns

