Cu ce-mi pierd timpul mai nou


De ceva zile bune vreau sa realizez – la scara – viitoarea locuinta a fiului meu. Mi s-a parut ca o miniatura o sa ne arate mult mai bine ce-am facut si ce mai avem de facut.

In mare dupa cateva zile de …joaca uite ce a iesit :

Mai jos vedeti ce ar insemna un locas pentru scule si accesorii stict necesare intr-o gospogarie (macheta este de 5/3 m) .Merg pe ideea ca e necesar si ar fi bun ingropat.

Ca o unica sugestie, ma gandesc ca inca mai este timp …

Avand in vedere ca fundatia se face aproximativ pe conturul incaperilor (peretilor) poate ar fi preferabil o camara in subteanul locuinetei . Dupa ce studiez configuratia fundatiei a sa-mi spun parerea.

Desi postarea aceasta este doar pentru familia mea – noi si copii – tin sa apreciez gusturile copiilor mei – casa este foarte faina – . Raportat la teren 200-300 de mp in plus ar fost bineveniti ( cu precizarea – in fata teraselor) dar cu toate asta are Alex unde sa se joace. .

Suprafata locuintei, personal, mi se pare destul de mare,  v-a atrage cheltuieli mari – doar privind impozitul dar si cu incalzirea.

Nu pot sa spun ca nu-mi place, imi place mult si sper s-o vad pana la finle anului conform miniaturii …

Posted on 01/03/2015, in casa copiilor, macheta. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Faină ocupație!🙂

  2. Trebuie sa recunosc, imi place !

  3. felicitari, buna ideea; aplicabila si pt preproiectare

Lasă un răspuns

