Nu ma credeti, mergeti si vedeti – o zapada ca-n copilarie!


Cum va spuneam ieri 8 Martie am iesit la aer in spre Cheile Butii.

De aici am mai urcat 10-15 km. O data ajunsi in defileu o zapada impresionant de mare m-a lasat fara cuvinte. Nu mai vazusem asa ceva cred ca din copilarie si unde mai pui ca eram in … martie .

Am urcat pana-n poenita de unde n-am mai insistat. La cata zapada era cazuta exista riscul ca o mica avalansa sa ne zadarniciasca intoarcerea, nu vorbesc de una mare … Pentru ca era soare si frumos am facut o multime de poze.N-as fi crezut ca asa aproape de noi sa fie atata zapada.

Nu ma credeti, mergeti si vedeti, cu siguranta o sa aveti unde pune berea la rece si-n iulie ! Si inca ceva, drumul este foarte bun!

La intoarcere un mic popas la un pastrav la Pensiunea „Retezat” .

Posted on 09/03/2015, in 8 martie, Cheile Butii, drumul lui Basescu, Retezat, zapada mare. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Nu mi-e dor de zapada😀

Lasă un răspuns

