Tigan cum sunt …


Am pagubit-o pe matusa mea – sora mamei, de doua minunate bibelouri …

Povestea incepe cu multi ani in urma cand mergeam des pe la Bucuresti, pe vremuri domiciliul ei era acolo. Imi vizitam bunica (bunica din partea mamei) dar si singurul verisor primar, pe Octavian.

Pentru ca la vremea respectiva era moda cu portelanuri si cristaluri pe matusa-mea o fascinau acestea. Casa era plina de astfel de minunatii, una mai frumoasa ca alta. Bibelouri dintre cele mai scumpe ma fascinau de fiecare data dar dintre toate doua radasti mi le-am dorit nespus. Am cautat sa mi le cumpar dar din pacate erau …unice!

Zilele trecute fiind la Arad, tigan cum sunt, am reusit s-o conving pe matusica mea sa mi le dea.  Octavian si-a dat destul de greu acceptul … Si iata ca de ieri stau la loc de cinste in sufrageria noastra la Petrosani.

Multumesc tusi, multumesc Octavian !

Pacat ca tineretul din ziua de azi nu mai apreciaza bibelourile, cristalurile, multe dintre ele manufacturi foarte valoroase.

Apropo de valori am o groaza de macrameuri realizate de mama mea de care cu regret dar trebuie sa ma despart. Poate stiti voi o persoana interesata? Am si multe  goblenuri unele foarte fine altele …cu ochiuri mai mari.

Posted on 02/04/2015, in bibelouri, radasca, radasti, tusi Llenuta. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Stiu eu o persoana! Aceeasi care era interesata si de masina de cusut. Din pacate distanta face ca sa raman la stadiul de ”interesata” si atat…Sau cel mult pastratoare si admiratoare a acestor ”bucurii migaloase”. Sper sa le gasiti un loc in casa, totusi.

  2. Și mama coase macrameuri și nu înțelege cum de fiică-mea nu este impresionată de ele! :))

    • Gigi – e o treaba de melancolie cand te gandesti la fiinta care ti-a dat viata.
      Nu avem voie sa ne batem joc de munca ei cu atat mai mult cu cat stim foarte bine cata munca s-a depus pentru ele.
      Generatii si generatii ma intristeaza putin gusturile in schimbare…

Lasă un răspuns

