Botezul nepotelului Alexandru


Ieri duminica, la Bucuresti, a avut loc un mare eveniment in fam. Serb, botezul nepotelului Alexandru.

A fost o zi agitata dar in final totul a iesit bine. Am gasit si sosete rosii … am ajuns la timp la biserica unde am zabovit ceva vreme. Alexandru nu s-a dezmintit din copilas cuminte. N-a plans de loc pe parcursul intregii ceremonii care a durat destul de mult,as zice mai bine de o ora.

Tinerii parinti, Dana si Cristi au fost extrem de colorati – probabil sa fie cat mai vizibili …in poze .

Nasi, tinerii Racasani, au fost la inaltime. N-o sa mai mearga la sala multa vreme de acum inainte. Nasa a facut „gantere” cu Alexandru, nasu doar cu lumanarea. Partea nasoala a fost ca i-a rupt mainile, mai bine de o ora n-a fost in stare sa ridice paharul de wisichi …

La restaurant am fost  la Gargantua – o sala care mi-a placut mult, amenajata, din punctul meu de vedere, subiectiv, minunat! Tineri participanti, pentru ca in marea lor majoritate erau tineri, mi-au cantat si mie la multi ani cu ocazia zilei de nastere. Emotiile au fost mari, mai ales pentru Ghiocel

Una peste alta totul a fost minunat,  pe seara am ajuns si  eu sa beu un paharel de ziua mea.

A fost o zi pe care n-o voi uita niciodata, Copiii i-au facut copilului un eveniment minunat, fiind inconjurati de oameni foarte frumosi. As sublini aici multimea mamicilor, una mai frumoasa ca cealalta …

Poze sunt cu sutele sper sa primesc dezlegarea sa va  arat si voua cateva.

Posted on 27/04/2015, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Felicitări și să crească mare și sănătos Alexandru!🙂 De asemenea, la mulți ani bunicului! Nu în ultimul rând, felicitări părinților!

Lasă un răspuns

