Oare ce mai urmeaza ?


Daca mai zilele trecute veneam la Bucuresti si la cca 500 de m de fecior, fac primul accident din viata, (intr-o intersectie in cruce cu cedeaza trecerea, ma loveste o tipa cu-n PEUGEOT 407), ieri descopar cu stupoare in bratul stang, putin mai sus de cot, infipta o capuse.

Accidentul s-a rezolvat repede si favorabil pentru parti (masina mea chiar nu are mare lucru) treaba cu capusa insa are si un „va urma”. Daca mi-ai fi  spus ca pe mine, care umblu de mic copil prin iarba,  la pescuit, si pe unde nu am umblat, ma  musca o capusa spuneam ca esti dus cu capu’ … dar „ceasul rau pisicutul negru”… Pe cand intindeam primele sfori, la propriu, pe terentul copiilor se pare – nu stiu cu siguranta –  m-a atacat goanga. N-am simtit nimic semnificativ trei sau patru zile doar o vaga senzatie de lovitura in brat (cum ar fi fost sa-mi lovesc bratul intr-un colt de mobilier – ca sa intelegeti). Aseara simtind senzatia ii arat juniorului zona si repede  imi spune, „ai o capusa”. Era ora 23,30, noi eram la a doua bere … Luam repede un taxi si direct la  urgenta la „Victor Babes „. De aici ajungem la  „Floreasca”  unde un doctor tinerel imi extrage capusa, cu un ac de seringa, nu cu chibrit cum scriam pe blog mai anul trecut. Asa am vizitat si eu cel mai mare spital de urgenta din tara, la „amiaza noptii” vorba cuiva cand era putin mai mare ca Alex) dupa ce, cu cateva ore inainte, vizitasem Muzeul satului. Cei care n-ati avut parte de asa ceva pot sa va spun ca d-na capusa  nu se lasa chiar usor extrasa. Mai intai, cu un ac subtire doctorul mi-a omorat-o. Cu un alt ac, putin mai gros, a „sapat” pe langa ea si a extras-o. Operatiunea a durat cca  15 minute destul de greu desfacandu-i „coltii” din carnita mea.  La ora 1,30 eram acasa cu mortul la pachet (doctorul simpatic m-a lasat sa-i iau cadavrul acasa). Urmeaza niste antibiotice – daca am inteles bine –  si dupa 3 saptamani analize. Nu pot sa nu-i multumesc lui Cristi pentru rapiditatea si eficienta cu care a gestionat o situatie de … „criza”. MULTUMESC TATA ! Se pare ca nu esti doar un tata grijuliu ci si un copil … la fel, mai ai o bila alba ! Acum sa vedem ce mai urmeaza, am inceput „bine” constructia casei !

Posted on 02/05/2015, in capusa, muscat de capusa, Spitalul de urgenta. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Am patit si noi acu’ vreo doi am cu Tibi aceaasi poveste, desi facea caz inainte ca de el nu se atinge asa ceva, el care este tot timpul in natura….. Sa nu zici niciodata …never… ca romanu’ 😆. Toate cele bune va doresc….

  2. Sunt periculoase căpușele astea. Nu știu cum de-n 20 de ani de stat la țară nu m-am ales cu vreuna. În schimb, aveau caprele. Se smulgea bunicul cu degetul și le omoram.

  3. Finalul este ca nu m-am dus sa-mi fac analizele dupa cca o luna si inca supravietuiesc.
    Multumesc lui Dumnezeu!

Lasă un răspuns

