La plimbare in „Raiul” lui D. Gusti


N-am apucat sa va spun cu evenimentele care s-au precipitat in ultimile zile.

Cum copiii plecasera in vizita de gratar … noi seniorii am decis sa ne plimbam, cu masina bineinteles. Cum vremea era chiar placuta de 1 mai, la vazul unui afis in dreptul Muzeul satului ” Dimitrie Gusti” am decis sa facem o halta …

Mai greu a fost cu parcarea dar am rezolvat-o si dupa ce am stat ceva la coada, la bilete, am purces in ” Raiul lui Gusti” .Nu spun vorbe mari, pentru mine Muzeul satului intr-o zi de primavara, cu totul inverzit si inflorit, este chiar „Raiul pe pamant”. Desi il cunoastem foarte bine, l-am vizitat de multe ori, minunatele casute  stramosesti imi umplu sufletul de emotie. Emotia copilariei cand in vacanta de vara stateam trei luni la tara. Simplitatea geamurilor mici, pietrele mari care reprezentau treptele de la intrare in pridvor  (in zona noastra – tarnat), fantana cu roata de caruta – integrata in acesta, si cate si mai cate imi aminteau de vremurile bune. Ne-am plimbat pret de cateva ore in aceasta feerie, o gradina mare a bucurestenilor .


Frumusetea ei este greu de descris in cuvinte mai ales de unul, antitalent. Mai bine va las in compania catorva poze:

 

.

Posted on 03/05/2015, in Bucuresti, Dimitrie Gusti, Muzeul satului. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

