De fapt am vrut sa vizitam Palatul Stirbei din Buftea


Ghiocel a identificat un nou obiectiv de vizitat in apropierea noii noastre locatii, Bucuresti. Nu puteam s-o  dezamagesc asa ca … De la Mogosoaia inca cativa km si ajungem la Buftea.

Petru mine Buftea era reprezentata de ” Studiourile Buftea” acolo unde mai toate filmele copilariei si nu numai, sau realizat.Ghiocel voia sa vada, in schimb, Palatul Stirbei.

Am ajuns usor in zona folosind Wase, am dat o tura lacului, de unde intrezaream studiourile mele …

Ca in final sa ne reintoarcem  la Palatul Stirbei. Am gasit un loc de parcare dar dezamagirea a fost mare  cand am citit pe un afis ca nu avem voie sa fotografiem. Asta mi-a pus capac si, de unul singur, am decis sa renutam la vizitarea sa.

Am fotografiat noi la Schonnbrunn in Austria, la ambasada Romaniei de la Viena sau Budapesta, multe alte muzee mari din Europa, astia ce aveau de ascuns  ma intrebam … poate-mi raspundeti voi ?

Ghiocel citise undeva ca palatul era privatizat …ca aici se fac nunti PRETENTIOASE.Asa se face ca scarbit de aceasta interdictie am renuntat sa-l vizitam. Se pare ca poate fi vizitat doar virtual.

Nici Studiourile Buftea ( azi Media Pro) nu se viziteaza prea usor. Cica dor in grupuri organizate si astea anuntate cu cca. o saptamana inainte.Noi ne-am multumit cu doua trei poze si ne-am intors cu tistete in suflet acasa.

Doar doua poze :

Posted on 19/05/2015, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

