Poate unii ar crede ca sunt un puturos …


Vreau sa le schimb impresia !

Avand niste prieteni extrem de harnici care toata ziulica trebaluiesc, mai ales Maria,  am zis ca nu strica sa invat si eu de la… „un profesor ” si-am inceput cu munca de jos …

Am scos buruieni din pietrisul de la strada, am tuns gazonul cu si fara sac …, am plantat gazon – sa nu exagerez acum – doar am studiat cum se planteaza, am stopit si eu floricelele si gazonul, intr-un cuvant mi-am ajutat, cat de cat, prietenii.

Toate astea pentru a ma antrena pentru cand om avea si noi gazon, buruieni si alte cele.

Marie mi-a dat un calificativ  satisfacator promitandu-mi ca o sa ma bage si-n gradina …

Deci d-l Sever – daca vrei poti !

.

Posted on 24/05/2015, in gazon, munca in gradina, plivit buruieni. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

