Ne-am propus, ziua si parcul …


Si cum in Bucuresti sunt cateva … inca mai avem de vizitat.

O sa ma intrebe unii, bine, bine, voi sunteti bunici si in parcuri iesiti fara nepotel, ba mai mult nici parintii nu-i prea vedem …

Raspunsul trebuia sa vi-l, nu puteam sa-l pastrez in mine. Parintii lui Alexandru considera ca nu este nimerit sa-si promoveze copilul pe internet drept pentru care eu la un moment dat – mi-am luat-o! De atunci mi-am jurat „in barba” ca n-o sa mai postez nici o poza cu copilul lui dar …nici cu ei. Nu stiu daca o sa ma  pot tine dar asta e deocamdata .

Alexandru este inca mult prea mic si prea fragil ca sa intervenim noi. I-i lasam pe parinti sa se descurce, cu atat mai mult cu cat se pare ca se descurca foarte bine. Sa treaca de-un anisor si-l vom prelua si noi daca ni-l vor mai da …

Incercam sa-i ajutam sa-si construiasaca un spatiu numai a lor unde probabil vom avea si noi dar si copilasul, conditii mult mai bune de … supravietuit (la etajul 4 – vara pentru unii este mult pea mult).

Pana una alta, timp avem, incercam sa ne petrecem vremea cat mai placut intr-un Bucuresti superaglomerat si calduros. Pentru noi cei de la munte e chiar mult prea cald. Ieri, duminica ne-am desfasurat in Parcul Lumea Copiilor – probabil cel mai frumos parculet pentru copii dar cu siguranta si pentru parintii lor, ca azi sa ne racorim in Cismigiu (sincer – nu mi-a prea placut).

Din cate parcuri am vazut pana acum prevad ca Alexandru isi va petrece mult timp in acest minunat parc care  ne-a placut mult noua. Atat tinerii cat si adultii pot sa se desfasoare,  la umbra, intr-o minunata oaza de verdeata, felicitari edililor!

Posted on 25/05/2015, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

