Targul de la ROMEXPO – vax albina …


… sau cu alte cuvinte foarte, foarte subire …

Totul se compune din pavilionul central, + pavilionul C1 si C2 si cateva utilitare Opel (de altfel interesante) expuse in incinta.

Daca in pavilionul central  mi-au atras atentia doar niste copilasi ce doreau sa se manifeste pe scena targului in rest mare lucru n-am vazut.

Hainute pentru copilasi, dulciuri, jucarii si cam atat.

Pavilionul A1 – cel mai interesant – expunea tehnica dentara, de la clesti , la burghie, inclusiv  conforabilele fotolii …

Pavilionul A2 cel destinat AutoExpoTehnica exceptand cateva masini retro pe care le-am tot vazut cu o  multime de prilejuri ( le-a postat Ghiocel pe Facebook) doar cateva standuri de accesorii auto si acelea dupa parerea mea foarte nesemnificative .

Cum ar spune uni : vax albina…

In schimb la iesire  am dat peste un stand  al lui Opel cu niste frumoase utilitare carosate ATENTIE, la Cluj Napoca,care dupa parerea mea  aratau chiar foarte bine.

Posted on 30/05/2015, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

