Cel mai minunat spectacol pe care l-am vazut la viata mea, Andre Rieu and his JOHANN STRAUSS ORCHESTRA


Sunt ani buni de cand ne doream asta. Figurau intr-o lista -in asteptare- doar ca in mintea noastra asta trebuia sa se intample undeva  la Viena sau Budapesta nu in ultimul rand acasa la Andre  Rieu  – la Maastricht.

Intamplarea intamplatoare a facut ca acest lucru sa se petreaca in Bucuresti si asta in prima zi de concertare in capitala , in 05 iunie . Din informatiile noastre biletele erau epuizate, la data cand se puteau achizitiona am zis nu. Dar gandindu-ma putin si trecand zilnic pe langa secena in constructie am decis de comun acord cu Ghiocel sa-i vedem acasa, avand si argumente:

-eram la momentul potrivit in locul potrivit;

-eram scutiti de-un drum de cateva mii de km;

-pretul biletelor, desi piparat, era cel mai avantajos, afara daca retineam eu bine cel mai ieftin bilet era cca. 100 de euro.

Asa se face ca in seara de vineri, 05 iunie, frumusel parcam pe Sofronel in dreptul Hotelului Meriot. si frumusel, de manuta cu prima mea nevasta, ajungem in Piata Constitutiei, caci acolo avea loc evenimentul, cu o ora inainte de incepere. Cum suntem oameni civilizati si ascultatori am renuntat la aparatele de fotografiat, ba mai mult eu chiar si la telefon, obiecte aflate pe lista obiectelor interzise la introducere. Nici umbrela n-am avut voie s-o luam cu noi, nici chiar sticle cu apa, in schimb am putut savura o bere sau mai multe, un suc sau o apa minerala, toate astea doar la pahar de plastic, in incinta amenajata pentru spectacol.

Ne-am regasit repede locurile, cu ajutorul plasatorilor,  in sectorul  B3. Scena pe care o admirasem pana acum, aceeasi pe care am revazut-o in mai toate filmuletele de pe YouTube, era in fata  noastra la nici 20-30 de metri. Alaturi doua ecrane imense, stanga dreapta, pe care vedeam sub o claritate exceptionala secvente zumate  inregistrate live.

Incepe spectacolul.

Intrarea si-au facut-o din spre Parlament,  in imediata apropiere a locurilor noastre, pe o muzica adecvata.

Am putut admira minunatele instrumentiste iar Ghiocel probabil s-a uitat la instrumentisti …eu sincer pe ei nu i-am prea vazut . Au inceput sa cante, multe valsuri si piese din muzica clasica, toate alese pe spranceana. Cei 60 de instrumentisti,  plus cativa tenori, au umplut sufletele cu muzica lor minunata celor cca 12.000 de spectatori.

Atat pot sa va spun, a fost o seara minunata timp de trei ore din care o ora am petrecut-o in picioare leganandu-ma alaturi de miile de spectatori si aplaudandu-i incontinu. Presarat cu foarte multe picanterii, Andre Rieu este un geniu al spectacolului muzical, n-am regretat de loc faptul ca-m dat pe bilete o caruta de bani. Cei care nu i-ati vazut inca live si aveti posibilitatea, nu pierdeti ocazia, azi este cel de-al treilea concert dar ele vor fi reluate in perioada 11-14 iunie cand probabili le mai puteti prinde.

In foarte mare cam asta a fost cel mai minunat spectacol vazut de subsemnatul la viata lui, Andre Rieu si orchestra JOHANN STRAUSS in primul concert de la Bucuresti.

Si pentru ca romanul e tot roman as dori daca se poate sa-i revedem in viitorul apropiat pe o scena … in afara,asta doar daca se poate . Si apropo de romani, sincer va spun, aveam putina emotie de comporamentul multimii de spectatori dar spre surprinderea mea romanasii nostri m-au surprins in mod placut nu numai pe mine dar cu siguranta si pe Andre Rieu si orchestra s-a.(cu o mica exceptie pe care eu nu o consider semnificativa).
Chiar daca s-au incalzit cam greu o ora intreaga au dansat si aplaudat in picioare….

A fost o seara minunata!

Regret ca nu am poze singurele pe care le-am facut sunt cele facute acasa.  biletelor! ,

Posted on 07/06/2015, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

