Eu asa ceva n-am mai vazut !


Am iesit ca sa nu stam in casa, cum ne e obiceiul …

Pe 35 de grade doar aerul conditionat al masinii ne mai racorea. Pentru ca Ghiocel nu suporta si nu suporta caldura a trebuit sa ma sacrific din nou. Am plecat la plimbare  cu intentia de a vedea ce fac oamenii pe o asemenea caldura  si am ales zona Geoagiu. Am ramas blocat de cand urcam serpentinele in spre statiune. Multe masini erau parcate cand pe drepata cand pe stanga. La prima vedere am crezut ca se intampla ceva de ce noi nu stim – vreun eveniment …

Lucrurile s-au lamurit dupa ce am dat roata de doua ori statiunii. Eu asa ceva n-am mai vazut, n-am gasit un locde parcare. Aveam de gand sa facem o plimbare in frumuselul parc al statiunii dar nu ni s-a aratat.

La intoarcere am luat-o pe dreapta Muresului spre Bobalna-Uroi , ca sa vedem lumea care se racoreste.  Pe marginea apei dar mai ales  la  „Steaua Muresului ” zeci si zeci de masini nu mai zic de oameni.

Cam asta a fost ziua de azi, temperaturile au variat intre 31 si 36 de grade pe ruta Petrosani – Gioagiu dar culmea la intoarcere, acasa, erau doar 26 de grade – alta viata!

Mai jos aveti cateva imagini cu aglomeratia din statiunea Geoagiu :

Posted on 14/06/2015, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Inghesuiala, plus caldura aia… nasol.

Lasă un răspuns

